Dag 1 – Presentera mig själv.



Tjenare!
Cecilia Sennerfors heter jag och är 16 år gammal. Född den 26 Maj 1995. Är 172 cm lång och har storlek 38-39 på fötterna. Bor i ett rött enplans hus i Boden med min mamma, låtsas pappa och mina fyra extra syskon. Jag bor i hobbyrummet (?) eller vad det nu heter, i alla fall så är det typ ett extra rum/förråd eller hur man ska förklara. 
Har en pojkvän som jag älskar jätte mycket och är med nästan varje dag. Har även en storebror i Luleå, men träffar honom inte så ofta som jag vill och kan. 

Pendlar varje dag till Luleå får att komma till min skola som är Luleå Praktiska Gymnasium och jag går Hotell och Turism. Vill resa i framtiden och jobba utomlands så det lät ganska lockande att gå hotell och turism linjen. As gullig klass med sköna b-rudar som jag tycker om jätte mycket, har as kul med dom och skrattar mest hela tiden när jag är med dom.


Är helt beroende av kaffe och måste alltid dricka kaffe, minst tio kopper per dag! Haha inte bar jag vet men ah har man druckit kaffe sen man var fem så kan man inte låta bli. ;)
På fritiden då? Asså ah jag är ju så ofta jag kan med mina vänner och min pojkvän då jag inte har läxor eller någonting inom skolan. Brukar ta en fika ibland och shoppa skor. Asså skor i mitt hjärta älskar skor! Man kan inte ha förmånga!!
Gillar även att fota, skriva och måla men har inte haft tid till det den senaste tiden tyvärr...

Ahja det var nog allt?
Haha godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0