Dag 9 – Min favoritstad.



Amsterdam! Nej jag har inte varit där men skulle vilja åka dit någon gång.
Tro inte nu för att det är för att man får röka på där utan bara för det verkar vara en sådan härlig stad med härliga människor!

Om jag nu måste välja en stad jag varit i så kan det bli svårt...
Stockholm i all ära, mysigt och härligt där men man vet ju Stockholm utan och innan (i alla fall om jag får tala för mig själv)
så jag tar nog Linköping. Har bara varit där på sommaren det var så kul att vara där och mysigt som tusan! När vi där så bodde vi jätte nära slussarna och det var faktiskt ganska spännande att se alla båtarna som slussade nerför slussan.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0