dessa listor

Tumblr_lqy9o5bkws1qmowaco4_500_large

Tumblr_lqy9o5bkws1qmowaco3_500_large

Tumblr_lqy9o5bkws1qmowaco1_500_large

Höger- eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu: Är ganska irriterad = skol less

Favoritgodis: surisar

Är det nåt du absolut inte äter: slipper helst blodpudding

Kläder just nu: Mysbyxor & tröja

Musik just nu:



Vad sa du senast: ''Ja men hör av dig sen då, hejdå'' - Storebror
 
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då:
Asså typ i början av 1900-talet kanske på 1920/1930-talet eller 1830-talet, seriöst love!!

Sommarplaner:
Jobba och fara till huvudstaden med min pojke :)

Fisk eller badkruka: haha badkruka! hade jag gjort denna lista för kanske 4 år sedan hade jag enkelt svarat fisk!!

Längd och sko storlek: 172 cm och 38 på klackar och 39 på låga skor :)

Hur många kuddar sover du med: För många!! kanske 6 stycken men använder typ två xD

Favoritväder: Gassande sol en dag på Gröna Lund

Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Telefon så jag kan ringa efter hjälp, mat, och tält typ :)

Spelar du nåt instrument:
Har spelat gitarr, trummor, piano

Morgon- eller nattmänniska:
Dag tror jag, men på sommaren så brukar det bli natt :)

Sparare eller slösare: slösar som bara den....

Vem är viktigast för dig: Svårt...Men okej min familj, sen direkt efter min pojkvän och mina vänner!! :)

Bästa film: Black Swan!

Tror på liv på andra planeter: Nja, jo, kanske

Kommer du ihåg din första kärlek: Nej

Älskar du henne/honom fortfarande: Nej

Har du några homosexuella vänner: Japp, en bi och lesbisk

Tror du på mirakel: Ja

Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Det tror jag

Ser du dig själv som tolerant mot andra: Vadå?

Ser du på kärleken som ett misstag: Nej

Hur många barn har du, vill du ha: Jag har inga barn, och har inte bestämt mig om jag tänker skaffa några heller. Finner hela tiden för och nackdelar. Jag tänker iaf inte skaffa barn förens jag har fast jobb, eget ställe att bo på en en underbar pojkvän/sambo. men har ju redan en underbar pojkvän så det är ju redan klart, haha ;)

Bio eller promenad:
Bio xD

Är du kittlig: Ja, på många ställen

Snarkar du? Nej, men pratar i sömnen och för någon natt sedan drömde jag att slogs med en b-rud och vakande av att jag ahde slagit svin hårt i min lampa över sängen! haha xD

Stjärntecken? Tvilling

Rädd för insekter? Nej, men tycker dom är äckliga xD

Äckligaste insekten: Fluga :s

Största svaghet: sjukt kittlig och förlåter folk alldeless för enkelt

Det här är jag bra på: Lyssna, finnas där för folk, förlåta

Bästa bok? Mitt liv som porrstjärna - Jenna Jameson

Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? magiska eller mentala förmågor

Vad vill du jobba som? Jag vet inte faktiskt, ute i världen i alla fall

Chips, morötter eller godis? Måste säga chips för är lite allergisk mot morötter

Pizza eller hamburgare? Hamburgare

Skriver du dagbok? Min blogg är som min dagbok.

Har du någon flickvän/pojkvän? Ja, världens bästa!! :D

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Jag har hål i öronen och i naveln, tänker tatuera mig på foten, revbenet och i nacken.

Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.)
Städade faktiskt i går! ;)

Gungar du på stolen? Nej

Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? JA!!!!

Vilken hand håller du gaffeln i? höger

Hur är din drömtjej/kille? Precis som min karl är nu :)

Hur många syskon har du? 4 stycken låtsas sykon som jag tycker väldigt mycket om :)

Vad är du mest rädd för? Ormar och få mitt hjärta krossat

Är du rädd för blod? lite

Saltar du på maten? Ja, Emma och Erika har typ lärt alla b-rudarna i klassen att salta maten xD

Gillar du att sjunga? Ja, sjunger typ hela tiden

Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Hotell och Turism, vill ut i världen och se saker. Egentligen ville jag gå Estet Musik men man får typ inga jobb sen... 

Anser du att du är stark? Ja, men alla andra säger att jag är svag...

Brukar du sola? Gjorde, blir dyrt i slutändan.

Vad gör du om du får hicka? Säger ''men vad fan *hick*''

Kaffe, te eller inget? KAFFE!!

Har du en besatthet? Säkert, men ingen jag kommer på nu :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0