5 saker ni kanske inte visste om mig

1. Jag har lyssnat på Marylin Manson och tycker faktiskt att han fortfarande är bra.



2. Jag byter fort hobbys, ena studen kan jag vara jätte intresserad av naglar och hår och andra stunden är det kläder och fotografera.

3. Jag hatar ibland att vara lång (172 cm) för jag kan ''inte'' använda höga klackar. Eller jag kan ju men det ser ju så roligt ut när jag redan är lång.



4. Jag bryr mig mycket om mina naglar och även andras, tycker typ att det är jätte viktigt att ha fräscha händer!

Okej ska förklara vad det är jag inte gillar. Trasigt nagellack alltså som gått sönder/faller av, graffitnaglar är en helt annan sak och man ser skillnad (i alla fall jag) skit under naglarna, torra händer/nagelband. Sånt tycker jag är jätte ofräscht så tänker mycket på mina naglar och har alltid med mig en handkräm i väskan, haha!

5. Jag har haft mitt hår ända ner till midjan och håller på att spara så att det blir lika långt igen! Och det går riktigt bra, har snart inte klippt mig på ett år!! ;)



Kommentarer
maalin

jag är 176 och springer omkring i klackar varje dag så låt inte längden stoppa dig :-)

2011-09-20 @ 23:18:37
URL: http://maliinjjjohansson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0