7 September 2011

Tumblr_looyryjgon1qzn34eo1_500_large

Tumblr_lr5v2ntiax1r1aidvo1_500_large

Hello hello, är hos min gubbe just nu. Han hoppade in i duschen så passade på att sno hans dator en stund innan han kommer tillbaka och vill ha den, egosit..... (A)
Nej men idag vart det en fika på stan med lilla Vanja och sen joinade Alexander oss ett tag inna han skulle iväg och göra någonting så då sprang jag och Vanja på stan, hittade lite kläder jag ville ha men skulle gå och kolla hur mycket pengar jag hade och sen glömde jag bort det så får ta och köpa det i morgon :)

Ahja ska se om han har nå roliga filmer och sen ska jag sova lite sen hem och plugga , drygt som f*n ;b



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0