a small list of things

Matvanor:

Bästa maträtt? Sushi!
Bästa dryck? Bubbelvatten

Hat dryck och maträtt? Pannkaka och Dr Pepper

Bästa alkoholdryck? Cider

Använder du smör på smörgåsen? Ja?
Smågodis eller färdiga påsar? Smågodis

Favoritglass? Mjukglass


Shoppingvanor:

Hur mycket shoppar du för varje månad? Pratar inte pengar med andra, tycker folk ska strunt i andras pengar och speciellt mina, jag gör vad f*n jag vill med dom

Har du mer skor än kläder? Nej men skulle vilja ha faktiskt, haha

Favoritplagg?  Just nu, jeans!

Hatplagg? Jeans, haha okej ska förklara, köpte jeans för några månader sedan som satt som en smäck men nu sitter dom jätte pösigt så måste köpa nya jeans... Men okej typ tröjor för hittar aldrig nå tröjor tycker jag, haha


Arbete, utbildning:

Jobbar eller pluggar du? Studerar i Luleå

Vad vill du bli? Rik och framgångsrik

Trivs du med ditt jobb/din utbildning? Jadå, tre år kvar vad fan! ;)

Är lönen viktigast? Ja på sätt och vis så är den ju det :)


Boende:

Lägenhet eller hus? HUS!!

Framtidsplaner med boende? Flytta till Ibiza! Men först typ en större stad i taget! :)
Litet eller jättestort? Jättestort!

Drömboende? Ett strandhus på Ibiza!

Landet eller mitt i stan?  Beror på, mysigt på landet och gansak skönt med stan :)

Mysigt eller sterilt? Va? haha fatta inte frågan så säger mysigt :)


Lite allt möjligt:

Har du barn? Nej inte ännu i alla fall och tänker då inte skaffa några inan jag har fast inkomst och boende!

Är otrohet okej? Öe! ;s

Älskar du någon? Ja men vissa mindre än andra!

Betyder familjen mycket för dig? Mest!

Är du lojal? Ja
Tycker du om att dricka dig full? Nixpix

Hemmafest eller krogen? måste ju säga hemmafest eftersom att jag inte kommer in på krogen ännu ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0