gårdagens bilder från LHF - Växjö Lakers



Fika på Take Away först, vi satt drä i ca en timma och pratade och bara umgicks jag och gubben, jätte mysigt!



Helt otroligt att jag överlevde marscheringen då jag mådda så jäkla dåligt! Är typ stolt, haha!





Här när vi går i tunneln finns det en video på YouTube och då kan man se mig ;)







Kul för mig som stod längst fram, jag såg inte ett skvatt när dom höll upp den där (fan har glömt vad det heter...) pappers grejen och när dom rullade ut det där pappret som dom hade sprayat på höll jag på att svimma för jag var sjuk och är jätte känslig mot lukter, huvva...



B-jörnen!







Höhö glada tjejer och killar på H!
Haha värsta liraren som stod bakom min kille och en kompis till oss, varje gång jag skulle ta kort på min kille och våran kompis så gjorde killen som stod bakom dom så gjorde han detta tecken , haha fan vilken lirare!!

Jo men detta var ju då min första hockey match, om man inte ska räkan med dom man gick och såg när man gick i sjuan som var här i Boden och då satt man ändå bara och pratade med sina kompisar och sprang runt där och kollade inte nå på matchen.
Så jag bara för det var min första kände jag mig lite tvungen att ta foton och + att det var marschering till arenan och ja då måste man ju, hehe (a)

Skyller på att jag bloggar och då måste man ha bilder...

Ahja jag tyckte fan det var kul så blir nog att jag står fler gånger på H, synd som fan bara att Växjö vann men det var ju på straffar och då är det ju bara tur :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0