They say that if you love someone, let them go to see if they come back. But let's face it, if you really love them, you're not letting them go.



Hello!
Sitter ännu en gång hemma hos min kusin och myser i kväll, i morgon blir jag upphämtad här av Amanda och så far vi till Tess och Niklas och hälsar på dom :)
Ska ''ge'' dom tavlan (dom köper den av mig ^^) och förmodligen mysa med deras lilla son medans jag är där :)

Är så jäkla glad att folk vill köpa tavlor av mig inte bara för pengarna utan även för jag tycker det är så grymt kul att måla och jag kan sitta i flera timmar och bara måla och måla! Trodde jag bara suttit i ca 3 timmar och målat Tess och Niklas tavla men det var visst en hel dag, hehe (a)
Glömmer helt bort tiden och att få sitta och måla och ha hög musik på som man kan sjunga med i, god damn då mår jag bra! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0