14 Augusti 2012

Hejsan!
Idag vaknade jag och min kusin vid 11 tiden att Farfar ringde och väckte oss. Han var vid båten och höll på att sätta i en ny motor i den och hade låtit oss sova. Så när han ringde gick vi upp och åt frukost och sen började vi göra oss i ordning för att fara på stan.

Vi gick mest runt och kollade på massa saker men ingen av oss köpte någonting förutom mat och kaffe. Fick äta 15 bitar sushi för min kusin tyckte det var äckligt. Men bjöd henne på Burger King sen så hon också fick äta nått. Nu ska jag bara dö lite i sängen för har riktigt ont i magen efter sushin (mätt) och efter kaffet (det var massor med mjölk och grädde i) och kanske sova så vi hörs senare! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0