17 Augusti 2012 - Hejdå Göteborg!

Nu sticker jag från Göteborg! Väskan är packad och jag är säkert redan uppe och gör mig klar för att fara iväg mot Landvettern och ta flyget till Arlanda och sen hem till Norrbotten och Boden.
Ska bli skönt att komma hem faktiskt men tråkigt att lämna Farfar och Christina och min kusin. Har haft det jätte bra här i Göteborg och nästa år sticker jag hit igen, dock med bil!

Det här inlägget och tidinställt eftersom jag inte skulle ha hunnit skriva ett på morgonen s vi hörs när jag är hemma i Boden i dag :)

Kram och puss på alla mina fina, älskar er massor! :)
Och på Söndag kommer äntligen min karl hem, saknar han massor! :)

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0