24 Auguusti 2012

Hej! Hade en kort skoldag idag så for hem vid lunch tiden efter att jag ätit med Carro. Låg i sängen och vilade lite innan Robin kom hem och så pratade vi en massa och sen åkte vi iväg och hämtade Liam.

Direkt när vi kom hem till Robin satte vi oss på golvet och lekte med Liams nya leksaker innan vi gick en sväng på ICA och köpte middag till oss. Så nu har vi ätit och Liam går runt och leker med alla sina nya leksaker.

Nu ska jag vila ett tag för mår lite illa. Har börjat må illa varje gång jag äter så orkar inte äta för vet att jag kommer börja må illa efteråt. Om det fortsätter måste jag åka och kolla vad det är... Hoppas att det inte är någonting allvarligt i alla fall men det tror jag inte. Kanske bara har en period då jag mår illa då jag äter, brukar ju ha det men har inte mått så här illa förut efter att jag ätit?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0