27 Augusti 2012

Hej.
 
Har varit på friluftsdag i Piteå idag med skolan. Säger bara fy F*N aldrig mer! Vi skulle gå upp för ett berg och det var blött och lerigt hela vägen och så började det regna nästan direkt när vi börjat gå upp så när vi kom upp på berget så slänge vi oss i mat och alla trängdes vid elden för att bli varma.
Efter mycket tjat och gnäll gick vi äntligen ner från berget och skulle gå till bussen som skulle stå där men inte stod den där så vi fick stå och frysa ett bra tag innan bussen kom. Satt och frös på bussen hem men blev varm när jag fick en filt att värma mig med och kompisar som höll om en.
På bussen hem var det en musiktävling och jag vann mest gånger! Vann massa Plopp men gav dom till min fina vän Elin.
 
När jag kom hem blev det en väldigt varm dusch och stod där i ca 40 min och hackade fortfarande tänder när jag kom ut från duschen. Skit väder som gjort mig sjuk och det gjorde det inte bättre att jag redan var förkyld efter att Liam har smittat mig i helgen...
Ahja, har tryckt i mig massa glass så min hals ska sluta göra ont men ska ta en alvedon och så jag inte vaknar i natt av det ''ilar'' i kroppen och jag fryser samtidigt som jag svettas. Hatar att vara sjuk, blir som ett litet barn och vill ha allting serverat för jag orkar inte göra någonting...
 
Ska fortsätta se Glee och prata med min karl nu ett tag!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0