8 Augusti 2012

Hejsan, har inte kunnat logga in på bloggen på flera dagar men nu kom jag in? Knas. Men finns inte så mycket att skriva, jobbar hela dagarna och är super trött sen.

Kan dock berätta lite om helgen.
På Fredagen så for jag och Robin till Luleå för att gå på LK. Han for in till stan tidigare medans jag gick iväg till min fru Emma och var där ett tag med massa folk innan vi åkte in till stan för att gå in på området. Och självklart tappar jag bort alla direkt jag går in.... Dock hittade jag Stoffe efter en stund så var med honom och alla ni som glodde på oss två bara för vi höll armkrok och sen höll om varandra när det kommer super mycket folk. Sluta tro en massa om ni gör det. Vi höll om varandra för att vi inte skulle tappa bort varandra för det är skit jobbigt att leta folk inne på LK och det tror jag ni också tycker. Så nu var det sagt.
Lämnade Stoffe sen när han skulle på öltältet och då fick jag tag på Emma. Åkte även No Limit med Pytte, Alex och Emina, fasiken vad kul det var! Dock slutade kvällen inte så bra med pajjad röst och det lät verkligen som jag hade druckit wiskhy i 2 års tid...

På Lördagen så gick jag och Robin iväg med Sebbe och Josse till Ronja och Tobbe och dom förade lite. Snackade massa skit och hade det allmänt trevligt. Känns helt OK att alla Robins vänner tycker om mig och tycker jag är den bästa tjejen han någonsin haft, hehe nog blir man rätt glad när man får höra det (a)
Drog in till LK vid 22:00 och då hittade jag min lilla Jennifer så vi gick runt och snackade och spelade chokladhjulet och jag vann 3 gosedjur till Robin och Liam.

Helgen var grym men min hals fick lida till tusen! Nästa år blir det öltältet för min del. Vi ses där!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0