Day 01 - A recent picture of you and 15 interesting facts about yourself.



1. Jag älskar att hålla på med estetisk verksamhet. tex, måla, fota, sjunga, musik.
 
2. Jag älskar Lila men har bara ett plagg i den färgen.
 
3. Jag längtar efter kunna skaffa barn.
 
4. Jag har ingen kontakt med min riktiga pappa längre pga min uppväxt med honom.
 
5. Jag säger och tycker mycket och skäms inte det minsta.
 
6. Jag skäms inte för den jag är.
 
7. Jag älskar Beyonce och hade gjort allt för att få se henne live.
 
8. Jag är uppväxt med Rock och därför har Rocken en mycket speciell plats i mitt hjärta.
 
9. Mitt favorit rockband är Whithin Temptation, älskar Sharons röst!
 
10. Jag älskar skor och kollar dagligen på nya skor...
 
11. Jag är en stolt supporter av Hells Angles! Lead, Follow or get the hell our their way! Skäms inte det minsta och bryr mig inte ett smack om vad folk säger om Hells Angels eller att jag är en supporter till dom. ♥
 
12. Jag skulle kunna dö för min mamma efter allt hon gjort för mig. ♥
 
13. Jag är snäll mot alla så länge dom är det mot mig.
 
14. Jag kommer lämna Boden så fort jag kan för HATAR den här staden och dess invånare.
 
15. Älskar Luleå och mina vänner där, dom har blivit som min andra familj. ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0