Day 04 - A habit that you wish you didn't have.

Min skogarderob. Finns massor med skor i lådorna. Vill inte ens öppna lådorna...
Längst upp.
Ett par skor jag hade då jag var liten
Mina enda 10 cm klackar.
Boots
Klackar
Gröna tygskor
Röda ballerinaskor
Svarta tygskor
Vita tygskor (används väldigt flitigt!)
Vita tygskor som jag målat på (bild längre ned.)
Reebook Easytone skor.
 

Ett av mina favorit par. Har fått dom av min bästavän Emma.


Mina Reebook Easytone skor. Super sköna och efter man gått i dom känner man i rumpan att den tränats + i kanten!


Ett par skor som jag målat på själv. Blev dyra skor med tanke på att jag först köpte skorna (antagligen) och sen färgen. Dock fick jag färgen från min gamla skola så det blev inte så dyrt för mig ;)

Mitt favorit par, 10 cm. Tyvärr är dom väldigt osköna och tunga så man blir trött efter bara 30 min när man gått i dom.
 
Jag är galen i skor...
Vill köpa skor hela tiden men ekonomin sätter stopp för det. Skulle vilja köpa nya skor varje dag och ha en jätte stor skogarderob. Har dock en liten som jag gjort själv med hjälp av lådor staplade på varandra och i lådorna finns det massor med skor....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0