Min vänner frågor

Namn: Therese Cecilia Sennerfors
Smeknamn: Cissi
Ålder: 17
Bor: Boden och Luleå
Sjärntecken: Tvilling
Äter helst: Sushi
Favoritfärg: Lila och svart
Bästis: Emma och Frida
Bästa ämne i skolan: Svenska
Bästa film: The Roommate
Film jag aldrig vill se igen: Snakes on the plane
Fritidsintressen: Fota och umgås med mina fina
Vill jag bli: Gammal och titta tillbaka på mitt galna liv
Drömresmål: Greklands övärld
Detta visste ni inte om mig: Jag dansar och sjunger framför spegeln med hårspraysflaskan i handen, haha
Är jag hemligt kär i: Klart jag är kär i min karl men alltså Alexander Skarsgård är ju ganska så fin ;)
Blir jag lycklig av: Robin och Liam :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0