10 Sanningar

* Jag har svårt att glömma vissa saker som hänt i mitt liv.

* Jag har förändrats som person och är glad över det :)

* Jag älskar verkligen att kunna lägga mig i sängen eller soffan och läsa en bok eller kolla på en av mina favorit serier. Försvinna lite från verkligheten och verkligen ''kommma in'' i handlignen.

* Jag har ett beroende av skor och vissa skor har jag bara för att ha....

* Jag ÄLSKAR kaffe!

* Jag älskar att göra spontana saker och bara fara iväg!

* Jag har klaustrofobi och hatar därför att vara i trånga utrymman, till exempel flygplan.

* Jag är allergisk mot nästan all frukt och det kan vara väldigt jobbigt ibland.

* Jag älskar Sushi och kan nästan äta ihjäl mig för det är mummsigt!

* Jag tror att alla är bra personer till motsatsen bevisas.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0