22 Februari 2012




Hallå där!
Var ett tag sedan jag ens hade en tanke på att jag faktiskt har en blogg.
Ahja fick helt plötsligt för mig att jag kanske ska börja blogga igen? Gör ett försök att börja blogga igen och så ser vi hur det går.

Men vad har hänt senaste tiden då?
Har till exempel bott med min pojkvän själv i 3 veckor. Gick faktiskt otroligt bra, vi har gjort vår egen mat, handlat och städat, diskat osv osv. Är jäkligt stolt över oss! :)
Det var otroligt mysigt att få bo med han själv och vara med varandra hela tiden, trodde faktiskt att det inte skulle gå bra men det gick ju super bra.

Vad mer då? Nej resten av tiden har jag mest varit i skolan med mina super roliga kompisar. Haha dom är för bra ibland! Vi har kommit varandra riktigt nära på bara ett halv år ungefär och jag är verkligen glad över att jag träffade dessa brudar :)

Sen har ju även ett par kompisar till oss fått en liten bebis som jag och Alex var och hälsade på igår. Herregud vilken söt bebis! Ville nästan ta hem henne! Hon är så grymt söt och liten! :)

Ja det är bara det ''viktigaste'' som hänt sedan jag sisst bloggade. Sen har man ju gjort massa andra vardagliga saker som är skit tråkigt att skirva om :)

Men ja i morgon hade jag tänk verkliggen börja blogga igen, ge det en chans igen! :)
Så jag säger godnatt nu så bloggar jag mer i morgon! :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0