23 Februari 2012



Hej! :)
Vart inge skola idag eftersom jag hade läkarbesök klockan halv 12. så blev en härlig sovmorgon och dricka kaffe och se Desperate Housewifes på morgonen.
Mötte sen min pojkvän och mamma i stan för att sen åka till läkaren. Gick jätte bra och var inte arg efter besöket. Brukar vara det eftersom dom brukar vara så tröga och vill ta blodprov och grejer. Förra gången jag var och skulle kolla min mage så skulle dom ta blodprov och jag sade innan att jag var sprut rädd och ville ha några minuter för att lugna ner mig. Men dom fattade inte och skulle trycka in nålen direkt så det slutade med att jag stegade ut från läkaren och gick inte tillbaka. Jo jag kanske överreagerade men vart ganska arg när dom inte kunde acceptera och då blev det så.

Ligger i alla fall i sängen nu med min pojke och ska pussa lite på han innan han åker hem, så tar och bloggar lite senare :)

ha det! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0