Ungefär 3 månader försent men vi kör på!

Hade tänk sammanfatt mitt 2011! :)

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Nja inget jag kan komma på just nu. Eller ja jag fick ju börja övningsköra, slutade på högstadiet, började gymnasiumet.



2. Höll du några av dina nyårslöften?
Ja men jag bröt dom flesta. Testar på nytt i år och nu ska jag verkligen hålla dom löftena! :)

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej inte det hära året :)

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej.

5. Vilka länder besökte du?
Finland, woho!

6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?
Sommarkvällarna med Elina, Frida och Robbe. Utan dom hade det inte varit en sådan rolig sommar :)

7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
1/4...



8. Vad var din största framgång 2011?
Glömde, älskade, förlät.
Blev även starkare inombords.



9. Största misstaget?
Njöt inte mer av sommaren mer än jag hade kunnat göra :)

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Sjuk med feber, hosta och huvudvärk har väll nästan alla varje år? Skadat mig, inte självmant men nog har man ramlat med cykeln eller på nått annat sätt :)
Kommer ihåg att jag och min syster räknade ihop 53 blåmärken på hela min kropp i sommras. Ifs så får jag väldigt lätt blåmärken så bara man typ nuddar i mig så kan jag ha ett blåmärke :)

11. Bästa köpet?
Ja bästa köpet...
Kanske öhm... Jag vet inte? Gu vad svårt...

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Onödiga saker! Ska börja spara pengar nu har jag betsämt....

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?









Behöver jag säga mera? :)

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?

Alla Veronicas Maggios låtar från satan i gatan.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Lite båda kanske, vissa perioder bätte och vissa sämre

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Skrattat och njutit av stunden, det tycker jag nästan alla är dålig på.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Funderat och tänk sent in på nätterna. Nu är det slut med det.

18. Hur tillbringade du julen?
Med min familj :)

19. Favoritprogram på TV?
Desperate Housewifes och Vampire Diaries :)

20. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Hata är ett väldigt starkt ord, jag älskar alla men vissa mindre än andra och dom personerna ogillar jag starkt.

21. Bästa boken du läste i år?
Bästa boken kommer alltid vara Jenna Jameson's bok ''Att älska som en porrstjärna''! :)




22. Största musikaliska upptäckten?
New Kid och Adele :)

23. Något du önskade dig och fick?

Kärlek i alla dess former :)


24. Något du önskade dig men inte fick?
En skogarderob...

25. Årets bästa film?
Black Swan!

26. Vad gjorde du på din födelsedag?
Blev firad av min familj

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Massor men vad spelar det för roll nu?

28. Hur skulle du beskriva din stil?
Ja ingen aning. Lite som jag vill kanske? Följer inte någon trend direkt utan kör på hur jag vill :)

29. Vad fick dig att må bra?
Massor med saker, mest vännerna. Dom finns verkligen för en där när man verkligen behöver dom. Det är då man inser vilka som är dom riktiga vännerna.

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Bill & Alexander Skarsgård :)

31. Vem saknade du?
Min hund speciellt och så en person till som jag har i mitt liv nu igen. Min älskade pojkvän ♥

32. De bästa nya människorna du träffade?
Alla mina nya vänner såklart! :)
Kan ''tyvärr'' unte säga Alex eftersom att vi typ kände varandra sedan innan :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0