16 Juli 2012

Skulle gå upp klockan 11:00 men kom inte upp från sängen fören vid 12:00 eller halv ett tiden. Du var det bara att kramas med syskona som precis hade kommit hem.
Åt lite frukost och drack kaffe och sen drog jag på mig shorts och gick ut i värmen. Klättrade även upp på taket och fotade en del. Åhh älskar min systemkamera! Är så sjukt glad att jag fick en tillslut! :)

Jag, låtsas pappa och lillebror drog även ut på stan och hämtade upp min syster och då passade jag på att hämta upp mitt pass hos Polisen. Ser ut att vara jätte arg på passet och mitt namn ska vi inte ens prata om. Ser ut som en 3 åring har skrivit det...
Muntrade upp mig själv med lite shopping, dock inte åt mig själv utan åt Liam. Kunde inte hålla mig när jag sprang in på för att hitta nått åt mig själv. Kom bara ut med 2 pyjamaser till Liam...
Ringde Robin direkt och han bara skrattade åt mig. Men vad ska man göra? Liam är ju så sjukt söt och hade jag pengar hade jag redan köpt allt i hela världen åt han :)

Måste gå och hjälpa med middagen nu, blir äckel pannkakor och god soppa. Hatar pannkakor, nästan det värsta jag vet efter tortellini. Skulle inte ens ge det till min hund....

Haha puss och kram :)
 
Det här är min nya kamera :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0