23 Juli 2012

När klockan ringde klockan sju i morse så ville jag bara dra täcket över huvudet för det var så fruktansvärt kallt i mitt rum! Vars är min sommar!? Det ska inte vara kallt ute det ska vara varmt!
Steg inte upp fören mamma kom in i mitt rum och undrade om jag var vaken så då gick jag upp vid åtta tiden. Skynda på med kläder och gjorde mig klar och sen mot jobbet.
 
Började klockan nio och började direkt med att städa toaletter och stugor. Fick lunch vid 11 tiden och då for jag till mormor en sväng innan Emelie hämtade mig och vi for till henne och åt lunch där. Sen tillbaka till jobbet och slutade vid klockan tre. Då for jag och solade i 20 min och sen hem så nu sitter jag här och ska ladda över bilder från kameran som jag precis tog :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0