28 Juli 2012

Blogg.se har varit super knasigt så har inte kunnat blogga fören nu.
Sitter hemma och har huset för mig själv så skulle kunna springa naken genom hela huset om jag vill, dock skulle grannarna se det så tror jag skippar det...

Men istället trycker chips och dipp och njuter av ett tyst hus, dock lite för tyst. Hade gärna velat att lill pluttan var hemma så hon hade kunnat sova med mig. Så mysigt när det bara är hon och jag hemma :)

Saknar henne redan men på måndag kommer hon hem och då ska jag mysa med henne när jag kommer hem från jobbet!

Nu ska jag fortsätta se Sons Of Anarchy som jag börjat se igen och sen ska jag nog sova. Är ganska trött och borde passa på att sova ut medans jag kan men ändå sitter jag uppe och glor sons? Hmm... ahja sovgott! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0