7 Juli 2012

Godmorgon!
Klockan är kvart över nio men jag har varit vaken i ca 2 timmar redan. Har gått upp och matat Liam samt bytt blöja och togit på han nya kläder. Just nu sitter han snällt och ser Barnenibullerbyn och lekar med sina leksaker. Önskar att mina framtida barn blir så enkla och snälla som Liam är. Hehe nu kryper Liam omkring vid mina fötter och skrattar som vanligt.

Har hunnit bada Liam igen också för han hade bajsat och då tyckte jag att jag kunde duscha av han lite, sen har jag legat i soffan och druckit kaffe och ätit frukost medans Liam har suttit på min mage och kollat film. Så sjukt snäll unge så det finns inte.

Ahja nu ska jag fortsätta leka med Liam så skriver mer senare :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0