Andas

Ligger och tar det lugnt i soffan och ser lite MTV medans jag väntar på att Liam ska somna. Robin håller på att natta honom och ska även klippa naglarna på honom.

När jag kom till Luleå så hämtade vi upp Robin först och sen for jag och Robin och hämtade Liam.
När vi sen kom hem till Robin så gjorde vi oss i ordning och for iväg med Robins mamma och köpte mat åt Liam. Jag, Robin och Liam for även en sväng till Robins kompis Josse och hälsade på henne innan Robin skulle klippa sig. Han blev jätte snygg, fast det är han ju redan ;)
Sen hem till Robin igen och då badade vi Liam och han fick ta på sig sin nya pyjamas han har fått av mig och sen lekte vi lite med honom innan han skulle sova.

Ska fortsätta se på.MTV ett tag så kan skriva senare :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0