Glad kille

Nu har Liam, jag och Robin sovit ett tag. Ingen av oss är riktigt kry men jag kämpar på ändå. Dock är det lite värre för Liam och Robin, Liam är vissa stunder jätte ledsen för han inte förstår att han är sjuk och Robin ligger och kvider i sängen för han har så ont i huvude och magen. Tycker synd om pojkarna och känner mig hjälplös när jag inte kan göra någonting för dom :(
 
Det bästa man kan göra är att låta dom sova och det var så mysigt när Liam var gnällig och jag bar omkring på han och sen gick jag och lade mig i Robins mammas säng och då somnade Liam på mig. Söt unge, det var så mysigt men fy tusan vad varmt det var med mjukiskläder och han på mig som redan är varm + ett täcke. Vi låg där bara en stund innan han vaknade och fick krypa upp i Farmors famn och somnade på nytt där. Så då lade Robins mamma Liam i hans säng och både jag Robin och Liam sov en stund till. Dock drömde jag mardrömmar och vaknade i panik och då ville jag inte sova mer så är uppe nu.
 
Men vi ger Liam vatten och mat och han äter lite ibland och dricker massa vatten och snart ska vi ge honom en till zupp och då kansk han blir bra. För nu har febern sjunkit och han skrattar och leker mera :)
Snart ska jag dock hem och kommer sakna min älskling och go ungen hans. Dom är så fina och tycker om dom massor.
 
Skriver senare när jag kommer hem för vill hinna mysa med Robin och Liam lite innan jag far hem. Kommer ju inte se dom på ett tag för i morgon börjar jag jobba och tjäna pengar! :)
Kram på er! :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0