Godnatt

Nu tar jag och säger godnatt. Ska bara se ett till avsnitt av Band Of Brothers och sen sova. Ska upp tidigt i morgon och jag har fullt upp hela dagen.

Hade även tänkt ta mig en fotorunda + en promenad när jag vaknar. Får se hur det går med tanke på hur trött jag är på morgonen. Men jag får helt enkelt ta och kriga lite.

Har även lovat min mamma och låtsas pappa att klockan 10:00 ska jag ha dukat fram frukost på bordet. Funderar på att göra nå speciellt till frukost typ pannkakor? Vet i alla fall 3 små barn som kommer bli glada men frågan är om man ids ställa sig och göra det på morgonen? :)

Okej ska sluta skriva nu och gosa ner mig under täcket och se Band Of Brothers en stund.
Godnatt på er! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0