Hetsig dag

Ja det kan man lugnt säga. Liam har varit varm och febrig hela dagen och efter flera försök för att få han svalare så ringde vi i panik till Emma och Pontus och hörde om dom kunde skjutsa oss till Liams mamma. Och som dom änglarna dom är så kunde dom det och kom direkt och hämtade oss. Så vi slängde oss in i bilen och for till Liams mamma som hade medicin hemma till Liam. Efter det så har Liam mått bättre men jag har haft ont i huvudet sen vid lunch idag.
 
Så resten av kvällen ska jag då bara mysa med Robin i soffan och se film samt trycka chips och dipp.
Gött! Tror vi ska se någon film och som går på tv för film på datorn går inte eftersom att Liam sover i samma rum som oss. Nog för att man skulle kunna släppa en bomb brevid Liam och han ändå inte skulle vakna men man vill ju inte ta några risker och råka väcka honom och speciellt inte nu när han är sjuk och lite grinig och jag med min huvudvärk. Så film på tv blir det, men går det nå bra filmer i kväll då? Får ta och kolla på tv.nu har för mig att det skulle gå någon bra film i kväll men det visas ju alltid filmer på helgerna så det ordnar sig nog :)

Ahja tillbaka till soffan och mysa med mig själv tills Robin kommer och lägger sig brevid mig, han är ju och nattar Liam :)
Godnatt på er :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0