varmt och stressigt

Har inte haft en lugn studen sen jag vaknade idag. Direkt upp och göra sig klar för att fara mot Luleå och möta upp Robin hemma hos han, sen iväg och hämta Liam hos sin mamma och sen tillbaka till örnäset och släppa av Robin mamma. Tack f*n för att det finns bil, annars hade jag varit död av utmattning just nu.

Har myst med Liam och Robin enda sedan jag träffa dom båda och livet är riktigt bra just nu kan jag säga. Ätit god mat, varit med min familj, tagit massa knasiga kort med lillebrorsan och nu står jag faktiskt och bakar scones?! Dock tror jag dom inte blev så bra för receptet var ganska konstigt och jag glömde bort tiden så dom är säkert degiga inuti men vill ju inte ha svarta scones och dom är ganska nära svart nu så hehe inge mer i ugnen nu :)

Ahja, ska fortsätta mysa med Robin och sen tror jag att vi ska spela nå spel. Nördar som vi är så sätter vi oss och spelar istället för att se en romantisk film, fast ibland brukar jag faktiskt tvinga Robin att se en romantisk film men det slutar nästan alltid med att jag är den som ser den för han somnar ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0