10 Juni 2012

Hejsan!

Har varit vaken sen klockan sju i morse när lillen vaknade. Go ungen fick mysa med mig och Robin på morgonen ett tag tills Liam skulle äta och ville leka så då fick jag sova ifred och Robin gick iväg med honom och lekte.
Sen har vi mest myst med Liam och matat honom, sen fick han bada med Robin också och då blev han glad.
Nu sitter han i mitt knä och lyssnar på musik och kollar Facebook med mig. Ska lära Liam allt jag kan inom Rockens värld!

Var tvungen att gå en stund för Liam somnade i min famn. Så har myst med han på mitt bröst och kollat när han sovit. Gull unge! Nu har vi ätit lite krubb också, ägg och bacon, mums!

Kan skriva lite senare så vi hörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0