24 Juni 2012

Hallå där! Han inte blogga mera igår kväll för vi var super trötta, vi tog en timmas promenad som var ganska så skönt men varm och vi var stressade för Liam skulle äta så vi gick ganska snabbt. När vi kom så matade vi lillen och sen dog vi sakta i soffan tills Liam skulle sova och god damn vad han somnade snabbt, det sa bara poff så sov han :)

Idag vaknade jag vid sju tiden tror jag och då tog jag upp honom i Robins säng och så fick han mysa med oss ett tag. När Liam hade ätit välling så tog Robin honom och gick till vardagsrummet och lekte med honom så då fick jag sovmorgon! SKÖNT!! Har varit snäll mot Robin typ hela veckan och tagit Liam på morgonen så Robin ska få sova lite. Så då har jag fått mysa med Liam nästan varje morgon, hihi ^^

Idga for jo då Liam hem till hans mamma, tråkigt som tusan för kommer sakna honom super mycket men han kommer ju tillbaka till Robin snart igen och tiden går ju ganska fort :)

Nu ska vi snart dra ut och vara med några kompisar har jag bestämt för vi har nästan inte varit med några kompisar på hela veckan nu när ''vi'' haft Liam.
Har sovit ut idag från ca klockan 12:00 till 16:00 idag så kan busa mycket i kväll med mina sötisar! Men nu ska jag pussa på Robin eller kanske skiter i det och kollar kläder på internet ;)

hehe ha det! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0