Dag 03 - Mina föräldrar



Jag och min mamma har världens bästa relatation. Jag älskar henne över allt annat och berättar nästan allt för henne (allt behöver hon inte veta. Hon är ju min mamma och inte min kompis). Hon är världens finaste och jag älskar henne så grymt mycket. Utan henne vet jag inte vad jag gör. Vill inte tänka på ett liv utan henne så jag kramar henne flera gånger per dag och säger att jag älskar henne flera gånger.
Jag älskar dig mamma! ♥



Min pappa har jag ingen kontakt med i detta läge. Varför tänker jag inte säga på bloggen, det vet endast mina närmaste och dom jag vill ska veta. Det är tråkigt eftersom att det ändå är min pappa men jag vill inte ha någon kontakt med han nu utan vi får se i framtiden då kanske jag klarar av att ha konakt med han.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0