Mina vänner frågor

Namn: Cecilia Therese Sennerfors 
Bor i: Boden
Singel?: Nej
Telefon: Sony Ericsson Xperia Arc 
Födelsedag: 26 Maj 1995
Stjärntecken: Tvilling
Hårfärg: Min naturliga mörk blonda utväxt, blonda toppar med dip dyes slingor i rosa, blått och grönt 
Ögonfärg: Tråkiga blåa
Familj: Mamma, låtsas pappa och 4 syskon

Den vanligaste kommentaren om/till mig: Boden tattare! 
Folk brukar tro att jag: är helt dum i huvudet och riktigt jävla trög.

Mina intressen: Sjunga, dansa. Vara med mina vänner och min pojkvän. Mysa med mina syskon och små barn.
Favoritmat: Utländsk mat! 
Favoritidrott: Fotboll och Cheereleding.

Den bästa boken jag läst: Att älska som en porrstjärna - Jenna Jameson!
Husdjur: 3 fåglar
Min bästa vän: Frida och Emma typ :)

Favoritsång: Magnus Uggla - Första gången
Favoritämne: Svenska och Historia
Favoritprogram på TV: Sons Of Anarchy
Jag tycker om: att vara galen och köra mitt eget race!
Jag avskyr: skit snack, lögner, skit ungar som tror dom är så jävla mycket bättre, äldre folk som beteer sig som dom är 14 år.
Favoritprinsessa: Askungen, hon bevisade att ett par skor kan förändra hela ens liv.
Jag vill bli: en as cool mamma, fru, mormor/farmor.
Favoritfilm: The Roommate och The Nootebook.

Om 10 år är jag: 27 år och har barn och man + en fet lön och fett nice jobb! ;)
Jag skulle helst vilja bo: på Ibiza i ett stort hus vid havet. Eller i Luleå vid vattnet.
Om jag fick välja föräldrar skulle jag ha valt: En annan pappa, typ min låtsas pappa.
Därför att: Han har funnits där för mig mer på 5 år än vad min riktiga pappa har funnits där för mig på 17 år. Min mamma älskar jag mest på denna jord och jag kan inte se mig ett liv utan henne.
Mest i hela världen önskar jag mig: ett bra liv med bra jobb + fet lön, massa ungar och en man som är föralltid trogen mot mig och som jag kommer dö med när jag är gammal. 
Jag skulle helst hamna på en öde Ö tillsammans med:
 någon kunnig person som kan ta oss där ifrån. 
Och allra minst tillsammans med: En hungrig björn
Jag skulle aldrig säga nej till: Skor!
Jag vill träffa: Beyonce ♥ 
I högklackat går jag: ibland då jag känner för det :)
Favoritfettbildande käk:
Pizza.
Film jag gillar trots att den egentligen är rätt kass: Strandvaskaren.
CD:n jag aldrig kommer sluta lyssna på: Tokio Hotell - Humanoid 
Favoritglass: SIAS glass Putte eller Magnum.
Min favoritdag: Dagen då jag fick min hund.
Kom till mig om du behöver hjälp med: vad som hellst. Hjälper gärna andra så gott jag kan :)
Ett ordspråk som är bra att tänka på: "Lev i sekunden'' - Bill Kaulitz



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0