21 Mars 2012

Trodde jag skulle avlida i morse när klockan ringde. Ville sova restem av dagen kändes det som men masade mig upp och satte i linserna sen gick jag tillbaka till sängen och blundade i 20 minuter innan jag var tvungen att gå upp och göra mig i ordning för att ta bussen till skolan.
Sovde i alla fall lite på bussen så det var ju skönt tills jag var tvungen att hoppa av vid skolan. Tur att vi även hade en rätt så lugn dag med massor av skratt med brudarna och så planerade vi att busa någon helg :)

Just nu sitter jag och försöker få tillbaka värmen i kroppen för fryser så jag skakar tänder. Inväntar även på att jag och Alex ska fara och hämta hans nya bil så jag gissar på att en viss pojk kommer leka lite i kväll....




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0