4 saker jag är rädd för och varför...

1. Att gå till frisören är det värsta jag vet och jag skakaroch är helt yr innan jag ska dit, under tiden jag är där och jag springer nästan ut där ifrån. Vet inte exakt varför jag är så rädd men jag är verkligen livrädd, men jag älskar hårprodukter och sitter ofta på lyko och andra sidor och kollar på frisör produkter. Klipper och färgar även gärna andra men inte mig själv :)





2. Ormar.
Vars tusan är dom söta? När tusan ska man kela och mysa med dom? När fan är dom roliga? Värdelöst och äckligt djur....
Förlåt alla ormälskare men jag tycker verkligen inte om ormar..



3. Zombies.
Döda personer som fortfarande lever och vill äta andra personer. Behöver jag säga mera?



4. Havet
Allt som har med havet att göra skrämmer mig, är både sjörädd och sjösjuk.
Det enda jag inte är rädd för som kommer från havet är nog delfiner och så sushi men det gills inte :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0