Älskar dig Mamma!













Älskar dig så oerhört mycket mamma.
Säger det inte ofta och kanske inte visar det alltid men du är BÄST! Skulle jag kunna hade jag gett dig hela världen för det är du värd! Jag är verkligen långt ifrån den perfekta dottern men du, du är den perfekta mamman. Jag gör allt för att du ska vara stolt över mig, jag har sårat och svikit dig 1000 gånger men ändå står du bakom mig och skyddar mig. Jag har gjort så mycket dumma saker och gör väll fortfarande saker som du kanske inte är så stolt över men du älskar mig ändå.
Du har lärt mig rätt och fel men det är jag som valt att ibland göra fel och det är mitt misstag, inte ditt fel. Jag har alltid kört mitt eget race och ingen har kunnat stoppa mig. Vi har en speciell relatation du och jag, vi är så mycket mer än mor och dotter. Vi kan sitta och skratta och prata om saker vissa bara gör med sina kompisar, men jag litar på dig mamma och jag vet att jag kan prata med dig när det är någonting.

Jag skulle kunna sitta här i timmar och bara skriva hur mycket jag älskar dig mamma men då skulle jag behöva upprepa mig 100 gånger.

Vill bara säga att jag älskar dig så jävla mycket mamma! Du är världens finaste person och ingen kommer kunna ta din plats!



Kommentarer
Mamma

Söta älskade dotter!!! fina ord! Värmer i mammahjärtat!! Kram

Svar: Älskar dig mamma <3

2012-05-15 @ 08:57:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0