Min mamma är min superhjälte!



Grattis på morsdag mamma. Du är världens finaste! I alla stunder har du varit brevid mig även dom stunder du borde ha lämnat min sida så fanns du kvar som en skyddande ängel. Jag älskar dig så oerhört mycket och för mig är du min superhjälte! Utan dig hade jag inte varit den jag var idag. Du förtjänar en helt egen dag så hela världen fick se vilken underbar mamma jag har! Jag skulle aldrig byta u...t dig mot någonting på denna jord! Att accepterar mina vänner och dom jag tycker om betyder så grymt mycket och du har väll rätt i det du sa för att tag sedan ''Cissi du föddes i fel kropp. Du är som en färgad person, skyddar din mamma i alla lägen'' och klart jag gör det för du är den finaste ängeln på denna jord!

Älskar dig så mycket mamma! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0