1 Oktober 2012

 
Hallå där!
Kom hem för en stund sedan och har slängt i mig lite mat.
Är så trött efter ha varit på skolan på måndagarna. Går till 16:20 och det är väldigt långa lektioner så man hinner bli ganska less och trött. Men fördelen är ju att man hinner med massa saker på dom lektionerna.
 
I kväll blir det att plugga som en galning eftersom att både jag och Emma fick oss en chock när våran Historie lärare säger att vi ska ha prov i morgon. Men vad ska man göra? Det är bara att plugga som en galning och försöka få ett bra betyg i alla fall.
 
Så nu sitter jag med en kaffekopp i handen och ska klunka i mig det så jag får lite energi och sen ska jag dyka ner i böckerna och plugga som en galning!
 
Kramis!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0