18 Oktober 2012

Hej sitter och har lite tid över att blogga.
Vilket dåligt väder det är, slask och inte alls kul att vara ute...
 
Idag ville jag inte gå upp ur sängen, var så trött och ville bara sova i Robins armar men det gick inte så det var bara att kliva upp och göra sig klar för att sticka till praktiken.
Har suttit hela dagen nu och gjort pappersarbete samt skrivit in allt på datorn, inte speciellt kul men sådant måste göras också. Ska gå och ta mig en kopp kaffe så man vaknar till lite.
 
Ska även lägga upp en kommentar jag fick igår. Det är så roligt när ni kommenterar! :)
Okej nu måste jag fortsätta, det här var bara en liten snabb uppdatering.
 
Kramis!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0