20 Oktober 2012

Hejsan.
 
Vaknade klockan 08:00 idag för att mamma skulle komma och hämta mig och Robin också så skulle vi hämta Liam klockan 09:00. Saknat Liam jätte mycket, gulle. Direkt efter att vi hämtat honom så for vi till min mormor och hälsade på henne och min extra morfar. Liam var jätte busig och tyckte jätte mycket om alla prydnadssaker och vägrade släppa dem. Efter att vi varit hos mormor så for vi och handlade och köpte välling och mat.
Resten av dagen har vi lekt och myst med Liam, har även sett Mumindalen med Liam och det tyckte han jätte mycket om. Nu ligger han och sover och snart ska jag också gå och sova tror jag. Är både trött och gring, som en bebis!
 
 
 
Älsklingarna :) ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0