23 Oktober 2012

Hallå, sitter hemma hos Robin nu och väntar på att jag kan börja laga mat.
Åkte hem tidigare från skolan idag eftersom jag hade så jäkla ont i huvudet. Gick och lade mig direkt brevid Robin då jag kom hem och somnade direkt. Vaknade vid 4 tiden och nu har vi varit en sväng på ICA och köpt mjölk, fil och julmust!! Nom nom, Julmust i mitt hjärta.

I kväll ska inte Robin få spela någonting utan bara mysa med mig, är lite trött på hans spelande hela tiden så funderar starkt på att ta bort alla spel från hans dator så han inte kan spela men det är ganska taskigt så tror jag låter bli det.

Förresten har ni sett videosarna jag lagt upp här nere? Om inte, kolla på dem om ni har lust! :)

Kramis


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0