24 Oktober 2012

Hejsan, ska lägga mig och sova nu brevid Robin.
Förstår inte hur jag kan vara trött efter att jag sovit sedan jag kom hem till klockan fyra på eftermiddagen då Robin ringde och väckte mig.
Detta jäkla mörker alltså...
Kanske tröttade ut mig igen efter att ha städat som en galning med Robin, och då snackar vi, diskat, dammsugit, moppat, städat badrummet från golv till tak samt lagat middag och tryckt i sig det.

Hmm, kanske förklarar en del? Nu ska jag sova igen och mysa ner mig i Robinsa famn. Älskar att somna i hans famn, det bästa som finns! Sedan att vakna brevid honom då han håller om en gör det lite svårt att gå upp på morgonen eftersom man bara vill ligga kvar och gosa med honom.

Godnatt på er.
 
 
Jag och min karl.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0