30 Oktober 2012

Först  vill jag be om ursäkt för mitt dåliga bloggande de senaste dagarna. Men på söndagen så sov jag ut riktigt ordentligt och mös hela dagen eftersom jag skulle upp och jobba på Måndagen.
 
Har jobbat hela dagen igår och idag och varit så trött då jag kommit hem så har bara legat i sängen och glott serier tills jag ska sova.
 
Idag så var det sjukt mycket folk inne på Teknikens Hus och en stor grupp med ryssar var där så man har hört massa ryska hela dagen. Kan bara några svordomar på ryska, säga hej och ja/nej, så det var ganska svårt att prata med dem och försöka göra sig förstådd. Mamma, lillasyster, kusin och Robin var också på jobbet idag så det var kul. De sprang runt och gjorde massor av saker hela tiden,  kunde dock inte vara med dem hela tiden eftersom att jag jobbade och var tvungen att vara inne i verkstaden och hålla koll där.
 
 
Det här är våra snygga tröjor som vi har nu under höstlovet! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0