7 Oktober 2012

Hejsan.
I morse blev jag väckt av en glad Liam som satt och skrattade medans han petade på mig. Sötisen fick sova med mig och Robin i natt för han blev as arg då vi skulle lägga honom i hans egna säng. Skrek och bara var arg men när vi lade han i våran säng så blev han tyst så i natt har jag sovit med en fot i ryggen och Robin med en knytnäve i ögat. SKÖNT! Vi hade i alla fall en mycket nöjd kille mellan oss.

Robin steg upp med Liam i morse och efter en stund kom även jag, då var det en mycket glad kille som sträckte ut armarna och ville kramas med hela ansiktet fullt med yoghurt och macka.
Efter att ha äti frukost så har jag, Robin och Jennifer lekt hela förmiddagen med Liam och nu har väll Liam somnat som en stock. Förstår att han är trött när han kommer hem till sin mamma när han håller igåmg hela tiden här och leker hela tiden samt har massa folk som underhåller honom hela tiden. Vi lekte ''jaga Liam'' och då springer han jätte fort och skriker i panik och när man får tag i honom och lyfter upp honom så skrattar han jätte mycket samt kramas jätte hårt.

Åhh gulle unge. Vi försökte även att ge honom köttsoppa men det var ingen höjdare så då gav vi han korv, yoghurt och banan samt en macka och mjölk och det var mycket godare. Dock var lite roligare att leka med maten och babbla med mig och pappa och Jennifer.

Funderar på att också gå och lägga mig en stund och vila för är ganska trött. Liam kör slut på all min energi. Men det är lätt värt det! :)

Kramis!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0