Glee och ett bad

Efter middagen tappade jag upp ett varmt bad och satte igång ett avsnitt Glee. Låg bara där och tog det lugnt och kollade på mitt älskade Glee. God damn vad jag mådde bra tills jag steg upp ur badet och såg en GIGANTISK spindel. Skrek som en liten flicka och ropade på Robin medans jag sprang ut från badrummet i panik. Var så jäkla rädd så jag hann inte ta med en handduk, haha! Så det kan bli. Han dödade spindeln åt mig i alla fall så nu är jag säker igen.
 
Sitter nu och lyssnar på musik och chattar med mamma på facebook. Ska fortsätta prata med henne och sen hade jag tänkt dammsuga men ser nu att klockan är halv åtta och det bor massa barn i Robins lägenhetshus så då känner jag att det är så taskigt att börja dammsuga nu. Jag hade blivit riktigt irriterad om någon hade börjat dammsuga nu om mina barn hade sovit. Man måste tänka på alla andra som bor i samma hus som en själv när man bor i lägenhet. Typ den ända nackdelen med lägenhet.
 
Ahja får ta och göra det i morgon istället :)
Kramis!
 
Tumblr_mby55i0qwq1qhh8zy_large


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0