Lagar mat

Står och lagar mat till mig och Robin just nu. Blir Indiskt idag, Tikki Masala och Ris samt varmt börd. MUMS!!
Har ätit det engång förutoch det var ritkigt smarrigt, hoppas på att det blir lika gott den här gången också.
 
Jag hade egentligen tänkt att jag och Robin skulle stannat på stan och ätitmat där samt shoppat lite kläder texen overall till Liam som han ska här samt vinterskor, fleeckläder och sådana saker. Men min svärfar hade brottom hem så det blir en annan dag, kanske till helgen om vi hinner det. Vi ska nog hitta en riktigt snygg overall till Liam och nå tuffa skor till, lill tuffingen är värd det bästa! Polarn o Pyret har riktigt snygga och bra saker så blir nog att vi springer in dit någon dag och köper med oss.
Sen ska även jag och Robin ta en sväng på H&M för dom har en stor REA just nu så hade tänkt att några nya saker ska få flytta in i garderobon hos mig och Robin.
 
Nu måste jag fortsätta med maten så vi hörs senare! :)
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0