Svensk Maffia

Har tagit mig en dusch och läst Svensk Maffia ett tag i badkaret. Har saknat det sen jag och mamma flyttade från lägenheten. Lägga sig i ett varm bad och läsa en bok. Skönt att Robin bor i lägenhet och har badkar, så mysigt att ligga där bland bubblorna och läsa en grym bok. Dock blir jag ganska rastlös efter ett tag och läser bara en stund och sen duschar jag.
 
Nu ska jag dock lägga mig i sängen och läsa Svensk Maffia medans Robin spelar lite med Krille och Pierre som kommer hit om en stund. Känner att detta kommer bli en lång natt....
Ahja jobb i morgon igen så blir att man ger igen på morgonen, haha!
Nej men dom har lovat att vara tysta och har sagt hur jag blir om jag blir väckt eller inte kan somna om dom kommer låta mycket men det tror jag inte.
 
Godnatt på er! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0