1 September 2012

Hade jag skrivit det här inlägget för ca 2 år sedan hade sångaren och gitarristen i Tokio Hotel fått ett eget inlägg. Grattis till dom båda i alla fall, Tokio Hotel är fortfarande en stor del i mitt liv.

Vaknade vid 09:00 tiden idag och åt frukost med min älskade familj. Vid 12:00 stack vi iväg till Luleå och köpte gymkort och jag köpte 2 nya jeans. Känns skönt att ha lite mera jeans nu, börjar tröttna på dom jag har....
Dom är korta i benen nu och börjar bli lite nötta, hade så brottom när jag köpte dom så hann inte tänka på att dom redan var lite korta i ´benen och nu när jag växt lite mera så har dom blivit kortare och dom sitter löst i midjan och runt rumpan så kände att det var dags att köpa nya :)

Nu sitter jag hemma hos Robin och väntar på att min plattång ska bli varm. Ska fixa håret inför kvällen, dock blir det bara plattat för har inte med mig min volym master...

Kram på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0