18 September 2012

Hej. Landade precis hemma hos Robin.
 
Igår morse när jag vaknade så hade jag så fruktansvärt ont i ryggen så jag trodde den skulle gå av. Kämpade iväg till skolan och efter ca 10 min så ringde jag i panik till mamma och sa att hon var tvungen hämta mig.Hon kom direkt och hämtade upp mig och sen åkte vi till vårdcentralen och jag fick lämna prover. Dom förstod inte vad det var men jag går i alla fall på pencilin just nu och om jag får feber kan jag ha infektion i njurarna....
Kul jävla liv...
 
Ryggen gör förbannat ont och jag lider hela tiden men tacka fan för alvedon för det hjälper sjukt mycket.
 
Det mest komiska är att Robin också har lika ont som mig och har varit hemma från skolan i två dagar nu. Stackare, ska tvinga iväg honom till vårdcentralen så han kan få lite hjälp för det går ju inte om han ska ha ont i ryggen hela tiden och nu i helgen när han ska ha Liam så blir det nog inte så kul när Liam vill kramas och bli buren hela tiden. Gulle ungen :)
 
Nu ska jag plugga lite och skicka in massa uppgifter till min svenska lärare.
Kram på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0