19 September 2012

Hej.
Trodde min rygg skulle gå av idag på Praktiken. Tur att man har så shyssta arbetskompisar som tvingar en ta Ipren och gå och vila i vilorummet. Det blev lite bättre då men känner att jag fortfarande har lite ont. Hoppas på att det blir lite bättre i morgon. Dock är jag ledig hela dagen för på eftermiddagen ska jag, Robin och svärmor på äventyr. Men ni får inte veta för det finns så nyfikna människor som läser min blogg ;)

Har precis gjort klart mina läxor, seg som jag är gör jag allt i sissta minuten. Men som jag brukar säga ''Bättre sent än aldrig''. Kommer ihåg när jag sa det till en gammal lärare för några år sedan, gu vilket liv det blev då. Kom försent till alla lektioner och då sa jag det. Dryg unge som man var då ;)
 
Nu ska jag nöta lite Sons Of Anarchy säsong 5!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0